Szukaj

Zwroty i reklamacje

1. Ile mam czasu na zwrot towaru?

Nie przypadł Ci do gustu nasz produkt?

Nic się nie martw! Możesz zwrócić produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że produkt nie może być używany i musi posiadać oryginalną metkę. Gdy będziesz zwracać produkt poinformuj nas o tym przez maila: halo@iglarki.pl


2. Czy wymiana produktów jest możliwa?

Oczywiście, że tak. Wyślij do nas maila na adres: halo@iglarki.pl aby upewnić się czy dany produkt na który chcesz wymienić jest dostępny.


3. Gdzie mam nadać przesyłkę zwrotną?

Nadaj przesyłkę na nasz adres:

Iglarki
ul. Druskiennicka 46
81-533 Gdynia


Zachowaj dowód nadania przesyłki. Pamiętaj, że w obu przypadkach koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

Nie ponosimy odpowiedzialności za paczki odesłane pod inny adres. Zwroty, które w związku z błędnym adresem zostaną do nas dostarczone po terminie, nie będą realizowane.


4. Czy mogę zwrócić towar za pośrednictwem Paczkomatu?

Niestety nie mamy możliwości odbioru zwrotu z paczkomatu, prosimy o odesłanie paczki na adres:

Iglarki
ul.Druskiennicka 46
81-533 Gdynia


5. Czy mogę zwrócić towar osobiście w sklepie stacjonarnym?

Rzeczy kupione za pośrednictwem sklepu internetowego można zwrócić w naszej pracowni w Gdyni ul. Druskiennicka 46. Zwrot środków nastąpi do 14 dni od czasu pozostawienia w sklepie paczki. Sklep stacjonarny jest w tym przypadku tylko miejscem przyjęcia zwrotu. Zwrot należności za zamówienie internetowe odbywa się drogą online.


6. Czy zwracając zakupy, otrzymuję też zwrot za przesyłkę?

W przypadku zwrotu wszystkich produktów z zamówienia, zwrócimy Ci cały koszt zamówienia, łącznie z przesyłką. Jeśli zwracasz część zamówienia, zwrócimy Ci jedynie środki za zwrócone produkty. Koszt odesłania towaru do nas jest po Twojej stronie.


7. Czy dostanę informację o przyjęciu zwrotu?

Kiedy Twój zwrot zostanie przyjęty do magazynu, wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o zwrocie i potwierdzeniem jego odbioru.


8. Ile będę czekać na zwrot pieniędzy?

Zwrócimy Ci płatność w ciągu 14 dni od daty dostarczenia do nas przesyłki. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków, skontaktuj się z nami (halo@iglarki.pl). Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. W przypadku gdy nie uznamy zwrotu, skontaktujemy się Tobą drogą mailową.


9. Minęło już 14 dni?

Nie martw się! Dalej możesz zwrócić towar. W takim przypadku zwrot środków otrzymasz na kartę podarunkową Iglarki. Pamiętaj tylko, że produkt nie może być używany.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów